آرسینآرسین، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرسین حبیبی شاهزاده مامان و باباش

98/1/11 و کلمه های جدید تو فروردین 98

1398/3/1 12:07
نویسنده : مهسا
121 بازدید
اشتراک گذاری

میگی عمه . عمه سا . عمه سائا(داری عمه سارا رو صدا میکنی تا واتساپ رو تو گوشی من میبینی میگی عمه سا) 

تا لباس میپوشم میدوئی کفشت رو میاری میگی بئیم . میگی da منظورت ددره . ما که میشنیم میگی باشو

به دایی علی میگی دائی همش تلفن رو میگیری میگی ائو سئام دائی 

چیزیرو میخوای درشو باز کنم یا حتی در خونه یا در وسایلت رو میگی باز باز باز . دیگه وقتی شیر میخوای شیشه شیر میاری میگی شیشی بعد بهم میگی شیر . سر سفره میگی ماست . پسر قشنگم امروز با خودم اوردمت اداره کلی بازی کردی نشستی پشت میز من با تلفن حرف میزنی تو کامپیوتر من پوکویو میبینی همه عاشقت شدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)